Funderingar

Jag har typ problem..
Vet inte hur jag ska göra med två saker.
1.
Min typ bästa kompis från 7an till 9an fyller 18 snart & har bjudit med mig att äta mat & sedan gå på krogen.
Vi har inte umgåtts på jättelänge & vi har tappat kontakten rätt rejält.
Knappt så vi smsar.
För mig känns det precis som om känner sig tvungen på något sätt att bjuda med mig.
Vi har ju varit tajt, en gång i tiden.
Jag vet inte alls hur jag ska göra..
2.
Denna julen har min pojkvän frågat/påstått/sagt att han ska/vill fira jul med mig.
Men det känns som om inte jag är så sugen på det.
Visst, jag älskar honom, men det känns konstigt på något vis.
Jag ska nog fira jul hos min pappa & hans familj, min syster ska också dit.
Varken min pappa eller syster tycker om pojkvännen, men dom biter ihop & pratar normalt med honom & så.
På det sättet känns det inte så bra att bjuda med honom.
Jag vet inte ens om det är OK för dom..

3.
Jag får bara mer & mer ångest över att behöva betala allt för min pojkvän.
Känns som om han utnyttjar mig.
Jag ska betala all mat, cigg & snus å så & för hans egna pengar så köper han godis, chips, dricka - till sig själv!
Går vi på affär'n så säger han "Vi måste ju ha köttfärs & spaghetti mm."..
& när vi kommer till godis, dricka & sånt så plockar han på sig det han vill ha & frågar inte mig vad jag vill ha.
Ångest!
Vet inte vad jag ska ta mig till med honom.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: okej ;P jag kollar på bonde söker fru :P

2009-11-11 @ 20:14:28
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0